16 år och flyttat hemifrån? Pojkvän? Börjar blogga igen.

Ja! Jag börjar blogga igen. Efter tredje gången, hehe!
Men tycker det är så kul. 
Jag ger mig en chans till att försöka en tredje gång. Haha!
Idag har jag haft ett naturvetenskapligt prov. Men det gick ganska bra.
Sist gång jag blogga så bloggade jag på en annan plattform. Men tror verkligen Blogg.se passar mig superbra!
Jag bloggade då sist i September-2017, så det har hänt en hel del.
Jag har bland annat börjat barn och fritids programmet, flyttat hemifrån till den stad jag studerar och skaffat en jättefin kille, Sebbe. Vu firar faktiskt ett år tillsammans om cirka en månad.
Idag har jag även grattat min 6-åriga lillebror. Present är redan införskaffad till kalaset på Lördag. 
Mycket som hänt sedan ett år tillbaka.
Avslutar med en bild!
Puss!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jonzzas.blogg.se

Go och glad tjej på västkusten. Skriver om allt möjligt!

RSS 2.0